julebestyr

Igår satt jag goa J med plugg i täby centrum. Vi va där klockan 10 så att hysterin inte hunnit starta än. O tur va det det för sen när vi själva bestämde oss för att julshoppa lite så va det ganska så mycket folk. Inte alls så hysteriskt som det är dagarna innan julafton i täby centrum men det va tillräckligt. Så gott folk, ut o handla julklapparna nu! Vänta inte!

Två julklappar lyckades jag skaffa och dom slog jag in sen på kvällen. Sen gjorde jag lite julkort också som ska skrivas o skickas iväg.

Här får ni en liten titt på dom :)




Nu ska jag plugga mer på uppsatsen innan det bär av till ett kortare pass på jobbet.

KRAM!


Kommentarer
Postat av: jenny w

o vad mysigt o göra julkort!! Fina!!

2009-12-11 @ 13:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0