julgranen...

Jo, vi beställde ju den från tyskland, stor o grann tänkte vi. Kan ju va bra att investera i en riktigt tålig o bra julgran när vi har katter som gärna busar med den. Äkta gran är uteslutet. Vi fick hem den och packar upp den... Haha! Den är jätteliten! Förväntningarna var så höga... 800 kr kostade den! Vi orkar ju inte skicka tillbaka o hålla på med det så vi får bita i det sura äpplet  o pynta den helt enkelt. Jag har släppt det nu o går vidare med livet... Granen står o myser i vardagsrummet o jag är så glad att jag ens har en gran! Så, det va min lilla julgranshistoria. Här får ni en liten tjuvtitt på granen.....




När är det förresten man måste ta ner den?


Julen har annars varit supermysig! Berättar lite mer snart...:)


Kommentarer
Postat av: Therese

Fast jag har sett den live och den är jättefin :) Snart ses vi hoppas jag! Stor Kram!!

2009-12-27 @ 22:04:32
URL: http://kaffebona.blogg.se/
Postat av: jenny

. men den ser ju strålande fin ut tycker jag!

2009-12-30 @ 22:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0