helgen


Redan söndag alltså. Galet va helgen går fort... Vill inte att helgen ska ta slut. Veckan blir full av flumskola o Basse jobbar alla kvällar nästan o det e inge kul... Men en date med ena syster kanske blir av o det är ju riktigt roligt!

Men igår va det nice! Vi åt riktigt god pasta med ädelostsås o lyxsallad med avocado, rostade pinjenötter o annat gott i. När vi kom hem med två icapåsar kom vi på att vi glömde köpa pastan! Det va bara o vända om... Pasta utan pasta blir ju lite svårt att lyckas med. Men maträtten va värd den lilla extra resan till affären. Ses gottade vi i oss ostbågar och choklad. Yummy!

Under dagen vandrade jag runt i Täby o inhandlade lite fina kläder att ha under kläderna. Sen fick jag en riktigt välbehövd date med kompis som jag inte suttit ner o pratat med på länge. Tack goding.. Du är fin!

Idag då... Jag tvättar just nu... duktig som man är. O catchar upp på greys-avsnitt som jag missat senaste två (!) veckorna. Passar bra när det regnar ute :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Önskar att vännen du fikade med hade varit jag... Men vi hittar tid snart och på måndag ses vi (om inte förr...)! Kram

2009-11-05 @ 19:01:57
URL: http://kaffebona.blogg.se/
Postat av: Mysan

DU ska med i skolkören! Första träffen på måndag efter redovisningarna! :) Följ med och kolla i alla fall. Det är än så länge en väldigt liten ensemble!

2009-11-05 @ 19:11:38
URL: http://mysanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0