riktig idol?

Alltså jag är inte jätteinsatt i idol men erik som är med denna säsong är faktiskt riktigt bra. Blir så glad när jag ser någon lyckas inom något de  är bra på. Om inte han vinner så kommer han ändå få uppmärksamhet framöver. Något annat vore konstigt. Toves accapella låt... Mmmm... Go girl!

O ja...fortfarande dålig. Bättre såklart men den här förkylningen (eller svinisen) är riktigt seg. Hostar o snuvar o lite huvudvärk. Hostningen gör liksom så jag får värk i ryggen o bröstkorgen... Men det är mycket bättre än i veckan dock. :) Får härda ut helt enkelt.

Imorrn börjar ju en ny kurs! Ska försöka hålla mig positiv även fast den verkar sådär. Undrar dock hur mycket man ska försöka hålla sig positiv.. Ljuger man kanske för sig själv då? Tycker jag verkligen om det jag håller på med..? Hmm.. den frågan suger.  Men som min kloka vän A så igår "idag hoppar man av saker bara för att man kan. I gymnasiet körde man ju bara på. Nu kan man välja något annat om man vill så det är ju lätt att man blir helt schizo...."
Ganska så sant....  Vi är så bekväma, lata o egocentrerade... Så man vill kunna göra det man vill utan att det ska vara uppförsbacke. O det är en omöjlig kombination. Man blir distraherad av allt därute som verkar roligt och lätt o inte som det jobbiga man håller på med här o nu. Kanske ska man byta spår? Eller så fortsätter man o går upp för uppförsbacken. Då blir det med största sannolikhet nerför efter ett tag. 

Ojoj...långt inlägg..

Nu ska jag gå o koka en kopp the! En annan grej jag blir schizo av.. Ska jag stava det varma man dricker med en påse i med h eller inte... Te eller the???

Kram!

Kommentarer
Postat av: th

Jag säger: fortsätt. Det är en mycket bra utbildning vi går, en bra grund att stå på. Jag säger också: te, inte the ;) Ses imorgon - för nu hoppas jag att du mår bättre... KRAM!

2009-11-15 @ 18:21:52
URL: http://kaffebona.blogg.se/
Postat av: julia

te, defenetivt! ;)

och, jag har ju inte sagt att jag tycker om din blogg, men det göra jag! så nu vet du att jag är en hängiven läsare :) puss&kram

2009-11-16 @ 10:43:18
URL: http://finuliajulia.blogspot.com
Postat av: Kristin

Vet du vad vännen. Jag ger dig härmed tillåtelse att välja din egen stavning och definition på det där som är varmt vatten med en påse i. ;)Fast det är nog te. the känns konstigt. det blir ju liksom någon slags bestämd form...

2009-11-16 @ 17:19:26
URL: http://katigatosen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0