sjukling


Jepp...nu har man gått o blivit sjuk... suck. Känns lite stressigt med tanke på min redovisning som är på måndag o som jag bara inte får missa! Plus att jag efter den ska till jkpg o hälsa på syster! Idag ska jag dricka te med extra mycke honung o raggsockorna åker på. Jag ska ju bli frisk! Hört att det där egentligen bara handlar om att ha rätt inställning.

Det här sakerna nedan vann jag förresten på en utlottning på personalmötet... Först tänkte jag att det va lite töntigt med en utlottning men sen när jag vann tänkte jag inte så något mer... :)



......så idag kanske man ska ta o baka nåt med marsipan.

Vill oxå bara säga att ni är så gulliga som lämnar en liten kommentar då o då.. det är kul.

KRAM!


Kommentarer
Postat av: th

Åh - det såg riktigt lyxigt ut! Sjukheten tror jag beror på att vi snart är färdiga med kursen. Även jag har huvudvärk och är snuvig idag. Men på måndag ses vi och efter det är det bara att slappa till onsdag - då ska vi ha mysigt och roligt! Kram

2009-11-07 @ 15:05:17
URL: http://kaffebona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0