te it is

Så jag kör på te i fortsättningen. Tack för visat stöd i denna förvirrande fråga. Håller med er... The blir liksom lite wannabe-american. O sånt håller vi ju inte på med. Det är ju inte speciellt coolt alltså, inte speciellt nice..... ;)

Idag har jag vart på oplanerad härlig fika o middag hos B familj. De bor så fint o alltid lika mysigt att hälsa på. Ni är såå goa!

O imorrn verkar det som att jag ska till örebro. Idag ringde syster o vill ha lite barnvakt till lilla gosen Alina... Jag tackar ju såklart......ja! Hon skulle på nån kurs där över dagen.. Mys! På den här bilden är Alina 7 veckor. Hon är snart 3 månader :)




VG på sista kursen.. Yeaaah! Skönt! O nästa kurs blir nog inte allt för dålig. Efter intro idag verkar den ok. Yeaaah... skönt! Me like!

Kram o puss!


Kommentarer
Postat av: Mysan

Saknade dig i skolan idag! Hoppas att du mår bra! Vi måste förgylla våra dagar med guldkant så att höst/vintern inte tar kål på oss... Att pussa på Alina verkar vara ett bra sätt... :)

2009-11-19 @ 15:38:04
URL: http://mysanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0