barnvaktning



Jepp... så är det. Sitter just hemma hos Issa i västerås o pustar ut! De större killarna klarade sig själva o lilla gubben låg lutad mot mig framför tv i en timma. Så som ni förstår så behöver jag egentligen inte pusta ut. Dom va ju små gullgossar! :) Jag sitter snarare o är lite nöjd.

Imorrnbitti ska jag vara hurtig o åka till skolan. Chansar på att 2 timmar till stockholm räcker! Trodde syrran skulle med till stan men jag ska åka själv.... Är ju lite nybörjare på det här att köra bil så imorrn är det fokus som gäller! Fast det är det ju alltid när jag kör bil... jag kan inte köra bil utan att totalfokusera än.... :)


Inatt jobbar syrrans man så jag ska få sova med Leevifisen! :) Har nog aldrig sovit en hel natt med ett litet barn förut... Tror ni han mosas lite om jag rullar över han....?! Scary...

Hej svej från Vås (issa sa att det e är smeknamn för västerås so now you know....)

Kommentarer
Postat av: jenny penn

ohoo vad mysigt det låter! Är du kavr i Västerås? KrAM

2009-09-10 @ 19:32:47
URL: http://vardagsglimt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0