En blogg av mig?


Välkommen till min lilla blogg! Kul att du är här!


Helt ärligt är det faktiskt lite egoistiska skäl till skapandet av denna blogg. Jag skriver ofta dagbok på datorn så jag tänkte att varför inte lägga ner lite mer tid på den o göra en blogg av den. Med lite roliga bilder o mer genomtänkta inlägg (då jag inte är disträ och tankspridd som ganska ofta faktiskt inträffar...) Ni kanske inte får läsa mina innersta o väldigt hemliga tankar men mina väldigt roliga vardagsbestyr o annat kul får ni läsa om  :)


Så nu startar bloggandet av lina! Njut o insup livets goda!





Kommentarer
Postat av: Mysan

ÄNTLIGEN! :)

2009-09-08 @ 08:42:43
URL: http://mysanb.blogg.se/
Postat av: lina

Hihi... Du får ta en titt då o då o se om du hittar nåt spännande! :) Kram goding!

2009-09-08 @ 15:23:18
Postat av: jenny

Åååå som jag har längtat efter denna dag när du börjar blogga! Puss & kram

2009-09-09 @ 17:52:51
URL: http://vardagsglimt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0