GRATTIS MAMMA!


Ikväll har vi haft trerätters för mamma på hennes födelsedag. 50 år har hon fyllt! Det är ju stort så ikväll slog vi på stort! :) O Pappa fyller 55 om bara två veckor så det blir mycket gott att äta denna månad! :)

Förätt: norrlandstapas o tapenadcrostini



Huvudrätt: Köttbiff med persilja o smörslungad potatis 



Efterrätt/tårta: Frozen cheesecake med varm hallonsås




Lite småstressigt att ta bild på fina uppläggningen för maten skulle ätas varm så ugnsbild får duga!

Riktigt nice att mannen min tycker om att laga mat...o är duktig på det! :)

Kommentarer
Postat av: Mysan

Lyxigt!

2009-09-15 @ 08:45:57
URL: http://mysanb.blogg.se/
Postat av: JennyPenn

ojojoj va gott det där lät och ser ut! Gullig cheescake.

2009-09-15 @ 23:50:39
Postat av: Marie

Lyxigt och SUPERGOTT var det. Vi njöt allehopa av den goda maten. Nice Basse, du är grym på matlagning.

TACK, för att ni gjorde min födelsedag till ett stort minne som aldrig kommer att blekna.

Älskar er. Kram Mamsen

2009-09-16 @ 16:59:41
Postat av: Tesspessiless

Ah - så det var det här han förklarade i telefon. Jag ser ju verkligen att jag gått miste om något! Ser ljuvligt ut - han är bra han - Basse :)



2009-09-22 @ 22:36:06
URL: http://kaffebona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0