pluggis


Idag är det pluggis för mig som gäller. Jag kommer både göra det o vara det! Har förberett med plugg-godis, gått upp i tid o är laddad. Inte speciellt laddad för själva pluggandet utan att bara få det gjort! En 20 sidor lång artikel på engelska ska analyseras o lämnas in före kl 17 i eftermiddag o jag har inte ens tittat på den än. Vi fick den i onsdags men jag har inte bara funnit tid eller kraft att göra det.. O nu längre har jag ju liksom inget val. Tack o lov sa godingarna i klassen att den va hyftsat enkel så jag hoppas på det. Så så ser min dag ut.


Ska du göra något roligt idag?  :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Vad roligt att du börjat blogga kussen! :) Vi har det jätte bra hemma nu när pappa har kommit hem! Hoppas det går bra med plugget! Pussisar!

2009-09-15 @ 09:31:53
URL: http://julialindberg.blogg.se/
Postat av: jenny

Angel. Vad du e duktig! jag har också skrivit men det var inte så kul, ja vet. En kul sak jag gjort idag är att lära mig sticka. Supermysigt. Ska bli en halsduk!

2009-09-15 @ 23:53:16
URL: http://vardagsglimt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0