qualitytime med mig själv


Idag är raggsockorna o tjockaste myströjan på. Andra koppen te står på databordet framför mig o den doftar gött! Köpte ett höstte med äppelsmak på lagerhouse som smaka förvånansvärt bra :) Mina duktiga classmates sitter i skolan o blir kunniga. Jag njuter av lite ledighet o pysslar om mig själv lite. Kände att det behövdes. För visst kan det vara så ibland? O visst gör man det såå sällan? Iaf jag. Så en klapp på axeln till mig själv idag!

Samtidigt som jag dricker mina koppar te målas det lite idag också. Hittade jättefina nattduksbord på second hand i helgen o de ska bli vita så småningom. Men idag går ju allt i slow motion så får se när de blir klara.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Marie

Hm, blev lite sugen på ditt höstte, så jag får nog komma över o ta en kopp med dig. Så härligt att du börjat blogga, det kommer att uppskattas av många....tro mig.

Kram goding.

2009-09-07 @ 18:27:50
Postat av: therese

Blogg - va kul!!! Måste bara säga att vi inte alls blev kunniga idag. Totalt onödig föreläsning - du gjorde helt rätt i att stanna hemma och mysa!



Danmark planeras - nu blir det av! :)



Hörs nog imorgon och ses på onsdag - sov så gott!



Kram!

2009-09-07 @ 22:24:08
URL: http://kaffebona.blogg.se/
Postat av: Mysan

Wow, äntligen nattduksbord! Roligt.

Och det är nog som du säger: skolan är inte så rolig just nu. Så då får man peppa sig själv med lite mys och se till att klara artiklarna... :) KRAM

2009-09-08 @ 08:45:09
URL: http://mysanb.blogg.se/
Postat av: jen

Men å va fina bord! Du är så pysslig av dej! Kram, kram. ps. Det var helt rätt val att stanna hemma.

2009-09-09 @ 17:55:06
URL: http://vardagsglimt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0