Händer sånt här?!

Min börs har ju varit borta sedan torsdags... Sista gången jag använde den var på mcdonalds i norrköping på väg hem från jönköping.  Jag har vänt upp o ner på lägenheten o bilen o inte hittat nånting!
I söndags spärrade jag bankkortet för att hoppet liksom var borta.

Idag så ringde jag till mcdonalds i norrköping som det finns typ 5 av. Första som jag ringer har min börs!! Han svarar bara kort o gott att -Ja,vi har den här. Jag brister ut i ett litet tjut av glädje o stor förvåning... Varför har dom inte ringt mig...? Såå grymt skönt att min fina börs är tillbaka. Den är så fin! O dessutom så ska min svåger hem från sthlm idag så han ska plocka upp den på vägen. Woohoo!


Jag skulle kanske ha ringt mcdonalds det första jag gjorde....? ;)

Kommentarer
Postat av: Mysan

Haha. Ibland är man inte så rationell! :)

SKÖNT att den är återfunnen och strax tillbaka i dina ägor!

2010-02-09 @ 09:02:48
URL: http://mysanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0