twilight i serieform...

Kan det va nåt tänkte jag....?

O jo det kan det! Jag har verkligen fastnat för den här serien - Vampire diaries. Den har bara sänt 2 avsnitt än men på surfthechannel kan man se 24 avsnitt! O jag har inte många av dom kvar....;)

Lite synd att mycket i den liknar just twilightfilmerna. Men hur mycket nytt kan man komma på när det gäller vampyrer? Serien handlar om kärlek, död, häxor, spänning o massa annat roligt. Samtidigt så är det en fröjd för ögat med alla snyggingar i o om man faktiskt är en twiligtnörd som jag. Måste ju erkänna detta även fast det tar emot lite..

Så om du inte kan vänta tills nästa twilightfilm - Eclipse kommer till sverige 30 juni så kan du mätta hungern med Vampire diaries....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0